Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
S'ha quadruplicat al Col·legi Salesià i la Consolació la demanda d'escolarització de fillets de 3 anys que es va registrar el curs passat a l'escoleta Xipell
La incorporació de l’educació infantil als dos únics centres concertats de Menorca que fins ara no n’oferien ha estat tot un èxit. Els col·legis Nostra Senyora de la Consolació i Sant Francesc de Sales, tots dos de Ciutadella, han quadruplicat els alumnes de P3 que el curs passat es van inscriure a l’escoleta Xipell.
El 2016 només 14 alumnes van demanar escolaritzar-se a Xipell en el primer curs d’infantil. Un fet que va dur a la direcció del centre a reestructurar l’oferta i, d’acord amb el Bisbat, van decidir que l’educació de 3 a 6 anys l’assumirien aquests altres dos centres educatius de caràcter confessional. El resultat d’aquesta mesura ha estat contundent: hi ha hagut 48 peticions d’escolarització més d’alumnes de 3 anys que el curs passat.
Aquest increment de matriculació a P3 a les escoles concertades Consolació i Sant Francés de Sales ha permès alliberar més places per alumnes de 3 anys a la resta de centres educatius de Ciutradella.
En tot el cicle d’infantil, de 3 a 5 anys, les matriculacions han passat de 83 a 110, amb un increment del 32%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El consistori es planteja no pausar les obres durant l'estiu i els comerciants estan molestos
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències