Nou detinguts per diferents delictes durant el dispositiu de la Policia Nacional per les festes patronals de Maó
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
Els veïns demanen a la policia que desallotgen l'edifici que està habitat per okupes
Un total d’onze efectius de bombers varen treballar durant dues hores per extingir el foc que va afectar l’edifici del barri de Pere Garau, i que estava habitat per okupes, i per desallotjar-lo.
L’edifici incendiat anit a Palma corre perill de passar per ull. La policia va desallotjar els okupes que hi viuen, però avui han tornat a l’immoble. Tècnics de l’ajuntament han de valorar com està l’estructura, que encara ha quedat més malmesa.
El virulent incendi ocorregut anit ha empitjorat encara més l’estructura d’aquest edifici del barri de Pere Garau. Fa temps que en varen desallotjar els veïns i l’apuntalaren.
Però un grup d’okupes s’hi ha instal·lat, i tot i la perillositat per mor del foc, avui tornava a estar habitat. Els veïns demanen a la policia que els desallotgin.
Està tan malmès que fins que els tècnics de l’ajuntament en valorin les condicions, ni la policia científica ni els bombers hi accediran. El foc d’ahir sembla que s’hauria originat per mor dels fems, però la investigació continua oberta. Els bombers varen trigar dues hores a extingir el foc. Tot i l’espectacularitat de les flames, només hi ha danys materials.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor
Va resultat ferit amb arma blanca aquesta nit passada