Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
L'informe proposa definir el sostre de turistes i el nombre òptim de passatgers al Port i Aeroport
Crear una entitat ciutadana forta i integrada o impulsar l’àrea metropolitana de la badia de Palma. Aquestes són algunes de les propostes de l’estudi ‘Palma té remei?’.
L’han presentat la fundació Gadeso, Col·lectiu Alternatives, el Cercle d’Economia de Mallorca, Palma XXI, ARCA i OCB. L’informe aglutina cinquanta propostes obertes per configurar una ciutat sostenible per als seus habitants, no fonamentada en el monocultiu turístic.
L’estudi proposa definir el sostre de turistes i el nombre òptim de passatgers al Port i Aeroport, entre d’altres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE