Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Els mallorquins són segons i els eivissencs tercers al seu grup de Segona B de futbol sala
96
Els dos equips balears de Segona Divisió B de futbol sala realitzen una gran temporada. Amb més de la meitat de la primera fase disputada, els mallorquins són segons del seu grup amb 21 punts, a un del líder, l’Hospitalet. Per part seva els pitiüsos, que enguany han ascendit a la categoria, marxen tercers amb 18 punts.
El passat cap de setmana va ser molt positiu per tots dos, ja que l’ETB Calvià es va imposar per 8 a 5 al Martorell, mentre que la UD Eivissa Gasifred Atlètic Ciutat d’Eivissa va derrotar per 5 a 7 l’Escola Pia Sabadell. Una victòria de molt de mèrit, ja que els illencs varen anar al descans perdent per 4 gols a 0 i amb un jugador expulsat. A més, a la segona part els catalans varen augmentar la distància. Amb 5-0 en contra, el Gasifred Atlètic va retallar distàncies fins a empatar primer i guanyar després per dos gols de diferència. El capità de l’equip balear, Ernesto Espinosa, ho ha explicat al programa Esports 3 d’IB3 Ràdio.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació