L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

La vicespresidenta del Parlament, Eva Kailí, imputada juntament amb tres persones més, ha estat destituïda de tots els seus càrrecs i funcions
La presidenta del Parlament Europeu, Roberta Metsola, ha anunciat una bateria de mesures per millorar la transparència i investigar l’abast del cas sobre els suposats suborns de Qatar a l’Eurocambra, conegut ja com a cas Qatargate. Metsola ho ha informat aquest dilluns a l’inici del Ple d’Estrasburg.
També ha confirmat que la fins ara vicepresidenta, Eva Kailí, imputada juntament amb tres persones més, ha estat destituïda de tots els seus càrrecs i funcions. Precisament avui, les autoritats judicials han ordenat l’embargament dels béns d’Eva Kailí.
Així mateix, la presidenta de l’Eurocambra ha promès una investigació interna i una reforma sobre l’accés de grups de pressió a les seus del Parlament Europeu, així com la protecció dels denunciants.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve