Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Propostes com ara 'Dorothea i el Myotragus', 'Doing the Americas' i 'Revelando a Mario', de Simó Mateu, competiran a la secció de llargmetratge documental
Novells, experimentats, joves i no tan joves es troben un any més a la novena edició de l’Evolution Film Festival, que avui ha presentat les 25 obres illenques seleccionades que hi participen. Propostes com ara “Dorothea i el Myotragus”, “Doing the Americas” o “Revelando a Mario”, de Simó Mateu, competiran a la secció de llargmetratge documental.
Històries reals, ficció, comèdia o drama, els creadors audiovisuals balears comencen a establir, diu Sandra Seeling, directora de l’Evolution, una veu comuna a moltes de les seves obres. De fet, Seeling assegura que les obres que surten de l’artxipèleg tenen quasi sempre un marcat accent personal dels seus creadors. Històries que sovint surten d’experiències pròpires dels qui després les duen a la pantalla.
Manquen només 4 dies per donar el sus a la novena edició de l’Evolution Film Festival, que enguany, tot i les dificultats, arriba carregat de noves propostes i un objectiu ben clar: unir cultures i unir persones.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys