Prop de 5.000 assistents presencials i un total de 13.000 han passat per les 144 pel·lícules que s'han projectat
Rostres plens d’alegria i felicitat entre els assistents anit passada a la gala de cloenda de l’Evolution Mallorca Film Festival. Una edició que tanca amb xifres molt altes de participació, 5.000 assistents, i un total de 144 projeccions.
A la gala, que es va celebrar al Palau de Congressos de Palma, hi assistiren actors, directors i altres professionals del gremi, així com curiosos i cinèfils. Una cerimònia on el lliuraren un total de 24 guardons, entre els quals destaca el premi a millor llargmetratge internacional per a Los Frikis de Michael Schwartz i Tyler Nilson i el premi a millor director a Alonso Ruizpalacios pel seu treball a La Cocina. A més, Jessica Hausner va rebre el premi honorífic Evolution Vision Award.
La clausura va comptar també amb l’estrena per primera vegada a Espanya de Widow Clicquot, premi a millor director i fotografia novells. Entre els premiats també hi va haver lloc per al cinema d’inclusió amb el documental Protagonistes, sobre l’Ibiza Inclusion Fashion Day.
El talent de les Balears també ha estat reconegut a altres premis, entre els quals Nusos, de Ricard Peitx; el guardó a millor curt documental per a Guaret de Josep Alorda o el de millor guió de llargmetratge per a Farewell de Marga Melià, entre altres.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys