Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El festival, del qual IB3 Televisió és mitjà oficial, celebrarà l'onzena edició del 26 d'octubre al primer de novembre
L’estora vermella del festival internacional de cinema Evolution comença a desplegar-se per acollir una nova edició d’aquest festival, al qual s’hi han presentat prop de 1.500 pel·lícules. D’aquestes, se’n projectaran només 127. Serà del 26 d’octubre al primer de novembre; una setmana d’activitats al voltant de la indústria del cinema, en una edició que incorpora noves categories i premis.
Dits guardons són l’Evolution Cinematographer ICON, que serà pel director de fotografia Edward Lachman, i el Premi de cine de Mallorca, que el rebrà Nastassaja Kinski i que lliura la Mallorca Film Comission. Ambdós reconeixements es lliuraran a la gala inaugural.
El dia 26 d’octubre, dimecres, també hi seran presents Lone Scherfig, que rebrà el Premi Evolution Vision, o Ruben Östlund, director d’‘El triángulo de la tristeza’, film guanyador de la Palma d’Or a la darrera edició de Cannes.
Una de les seccions claus del festival és l’adreçada als projectes enregistrats a les Illes. D’aquests, 7 compten amb la participació d’IB3 Televisió, que és també mitjà oficial del festival.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital