Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El batle assegura que tindrà en compte el 80% de les propostes del PSOE i confia que no votin en contra
170
Es Migjorn Gran tindrà pressupostos abans del 17 de gener, per Sant Antoni. És el termini que es fixa el batle, Pere Moll, que governa en minoria després de la seva expulsió del PSOE i la marxa dels regidors socialistes. Tot i així, Pere Moll, s’ha garantit l’aval del PP. Uns comptes que, explica, té consensuats amb els populars i espera comptar també amb el suport dels seus excompanys de partit dels PSOE. Pere Moll declara a IB3 que accepta el 80% de les propostes del PSOE, per la qual cosa, desitja que no hi votin en contra, com va fer l’any passat.
Els comptes municipals seran similars als de l’any passat, amb un pressupost que rondarà el 3,3 milions d’euros, i amb la inversió com a eix central.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €