La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

És el resultat de la investigació del cas 3% i que dijous la Guàrdia Civil s'ha emportat documentació del Parlament i el Palau de la Generalitat
L’exconseller de Justícia de Catalunya, Germà Gordó, no va deixar rastre de la seva agenda d’activitats ni del seu llibre de visites durant la seva estada en la Conselleria. Només va deixar registre dels actes públics i protocol·laris a què va assistir.
És el resultat de la investigació que ha tingut lloc dijous per part de la Guàrdia Civil, que, a instàncies del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, ha acudit al Parlament i al Palau de la Generalitat i s’ha emportat un disc dur amb accés als correus i agendes de l’exconseller.
Gordó és investigat en el cas del 3%, sobre la presumpta trama de comissions a Convergència a canvi d’adjudicacions d’obra pública.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta