Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'ONG reclama 2,4 milions d'euros al Consell d'Eivissa, que no vol pagar perquè, assegura, que no hi ha cap expedient que empari les ajudes
L’exconsellera de Benestar Social d’Eivissa entre 2015 i 2019, Lydia Jurado, s’ha negat aquest dijous a declarar davant la jutgessa que investiga el conegut com a cas Amadiba. Jurado només ha contestat preguntes de la seva defensa, a qui ha assegurat que no ha comès cap delicte i que tot estava correcte i no hi havia cap objecció a les ajudes que es van donar a l’ONG dedicada a les persones amb discapacitat mental i les seves famílies.
Amadiba reclama ara per via judicial 2.400.000 euros al Consell d’Eivissa per serveis suposadament impagats. La institució insular no els vol abonar, però, perquè, segons el seu advocat, Fernando Mateas, no hi ha cap expedient administratiu que empari la prestació del servei. Mentre que Aina Díaz, l’advocada de l’exconsellera, recorda que ni la Fiscalia ni l’Oficina Anticorrupció han trobat indicis de prevaricació en l’actuació de Jurado, que, segons Díaz, pateix una persecució des de ja fa 4 anys.
Una vegada estudiïn l’expedient judicial i les diferents interlocutòries, que, segons asseguren, desconeixien fins a aquest dijous, Lydia Jurado tornarà a comparèixer davant el jutjat d’Instrucció 3 d’Eivissa.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061