Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

En l'escrit d'acusació remès al TSJIB, assenyalen també els integrants del Grup de Blanqueig de Capitals de la Policia Nacional
L’exdiputat del Parlament i regidor de l’Ajuntament de Palma pel Partit Popular, Álvaro Gijón, els seus pares i el seu germà sol·liciten penes de presó per al jutge Manuel Penalva i el fiscal Miguel Ángel Subirán que sumen un total de 115 anys.
En l’escrit d’acusació remès al Tribunal Superior de Justícia de les Balears, assenyalen també els integrants del Grup de Blanqueig de Capitals de la Policia Nacional: José Luis Reguera, Blanca Ruiz, Miguel Ángel Blanco i Iván Banderas.
El lletrat que representa Gijón i la seva família sosté que els acusats han de respondre davant la Justícia per delictes d’omissió del deure de perseguir delictes, revelació de secrets, detencions il·legals, tortures, obstrucció a la justícia, prevaricació i contra la integritat moral.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits