La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

La policia va trobar més de 170 mil fotografies i 17 mil vídeos amb material pedòfil i ha estat condemnat a un any de presó
L’exdiputat del Partit Popular Juan Carlos Grau ha estat condemnat a un any de presó per un delicte de distribució de pornografia infantil. El polític ha acceptat la pena just abans del judici previst a Maó.
Juan Carlos Grau, de 65 anys, obtenia, utilitzava i compartia material pornogràfic amb menors d’entre 10 i 13 anys, despullats o mantenint actituds sexuals, alguns dels quals amb adults; segons avança el Diari Menorca.
Durant l’escorcoll al seu domicili, la policia va trobar més de 170 mil fotografies i 17 mil vídeos amb material pedòfil. A més, pertanyia a un grup amb altres usuaris en el qual compartien els arxius detectats per la Policia nacional.
Inicialment, la Fiscalia demanava dos anys de presó per a l’exparlamentari popular, qui -finalment- ha reconegut els fets i ha acceptat un any de presó, com autor d’un delicte de distribució de pornografia infantil, entre el setembre del 2020 i febrer del 2022.
El que va ser disputat al Congrés del 2008 al 2016, també ha estat condemnat a pagar les costes del judici i la inhabilitació durant 3 anys per exercir qualsevol professió que impliqui contacte amb menors. Grau, per tant, no entrarà a presó, sempre que no torni a delinquir en un termini de dos anys.
El Partit Popular ha expressat la seva condemna absoluta davant aquests fets i han manifestat la seva solidaritat amb les víctimes. Els populars han recalcat que, en l’actualitat, l’exdiputat per Menorca no és afiliat del PP, ni tampoc ostenta cap càrrec orgànic ni institucional de la formació.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat