Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
S'estrena com a novel·lista, des de la seva experiència a l'Orient Mitjà i en el món de l'espionatge
L’exdirector del CNI, Jorge Dezcallar, just acaba d’escriure la seva primera novel·la ‘Espía accidental’, precisament sobre espionatge.
I quan fa 20 anys dels atacs terroristes a les Torres Bessones, hem parlat amb l’autor del llibre sobre l’11-S i també de la situació a l’Afganistan. L’exdirector del CNI adverteix que no hem d’oblidar les lliçons que ens dona la història.
Jorge Dezcallar acabava de ser nomenat director del CNI quan varen caure les Torres Bessones. 20 anys després, des del seu retir a Valldemossa, admet que les coses han canviat molt. “Al-Qaeda ja no és el que era”, diu, però avisa que no s’ha d’abaixar la guàrdia.
En relació a la situació que sofreix l’Afganistan, Dezcallar critica els Estats Units per com han executat la sortida. Amb tot, Jorge Dezcallar s’estrena com a novel·lista, des de la seva experiència a l’Orient Mitjà i el món de l’espionatge.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis