Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La ministra d'Hisenda ha dit que l'executiu no apujarà en cap cas els impostos a les rendes mitjanes i baixes
L’Executiu central estudia apujar l’IRPF a les rendes més altes que guanyen més de 150.000 euros anuals. La ministra d’Hisenda, María Jesús Montero, ha dit que l’executiu no apujarà en cap cas els imposts a les rendes mitjanes i baixes.
Una mesura que ha criticat el cap de l’oposició. Pablo Casado veu innecessària una pujada d’imposts a les declaracions de la renda més altes, ja que, segons diu, posa en risc la recuperació econòmica del país.
El portaveu d’Hisenda del PDeCAT, Ferran Bel, ha criticat l’absència de diàleg de la ministra amb la seva formació, i la dispersió que hi ha entre el Govern central i Units Podem.
Tècnics del Ministeri d’Hisenda calculen que l’increment sobre les rendes més altes afectaria aproximadament el 0,5% dels contribuents. Amb tot, l’executiu central recaptaria uns 400 milions d’euros més a l’any.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella