Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Aquests dos aparells han obligat a suspendre totes les operacions
L’exèrcit britànic intervindrà a l’Aeroport de Gatwitch per neutralitzar els dos drons que es troben prop de les pistes des d’ahir vespre. Aquests dos aparells han obligat a suspendre totes les operacions. Més de 100.000 passatgers han quedat a terra a les portes de Nadal, per un incident que la policia ha qualificat de deliberat.
Les forces armades ajudaran la policia en tot el que faci falta, per restablir la normalitat a l’aeroport. La primera ministra britànica, Theresa May, ha expressat la seva solidaritat amb els afectats i ha assegurat que el seu executiu continua treballant per tractar de solucionar la situació.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre