Les principals autoritats de les Illes Balears han assistit aquest matí als actes de la Immaculada al quarter Jaume II. Institucions com el Parlament, el Govern Balear i el central així com les forces polítiques, excepte Podem i Més, hi han estat representats.
Un dels homenatges ha tingut lloc quan l’agent consular nord-americana a les Illes, Kimberly Marshall, ha imposat la medalla del mèrit de l’exèrcit a dos components del regiment de les Balears per la seva missió a l’Iraq: el capitàJosé Carlos Ramírez i el caporal primer Javier Fresno.
Posteriorment, el comandant general de les Balears, Juan Cifuentes, i la presidenta del Govern, Francina Armengol, han dipositat la tradicional ofrena floral al monòlit en record als que han donat la vida per Espanya. El comandant general i la delegada del Govern central, Maria Salom, han destacat la feina de la Infanteria.
Enguany es commemora el 125 aniversari de la Declaració de la Puríssima com a patrona de l’arma d’infanteria, el cos eclesiàstic de l’Exèrcit, de l’Estat Major i del cos jurídic militar.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina