CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
La Puríssima és la patrona del l'arma d'infanteria
Les principals autoritats de les Illes Balears han assistit aquest matí als actes de la Immaculada al quarter Jaume II. Institucions com el Parlament, el Govern Balear i el central així com les forces polítiques, excepte Podem i Més, hi han estat representats.
Un dels homenatges ha tingut lloc quan l’agent consular nord-americana a les Illes, Kimberly Marshall, ha imposat la medalla del mèrit de l’exèrcit a dos components del regiment de les Balears per la seva missió a l’Iraq: el capità José Carlos Ramírez i el caporal primer Javier Fresno.
Posteriorment, el comandant general de les Balears, Juan Cifuentes, i la presidenta del Govern, Francina Armengol, han dipositat la tradicional ofrena floral al monòlit en record als que han donat la vida per Espanya. El comandant general i la delegada del Govern central, Maria Salom, han destacat la feina de la Infanteria.
Enguany es commemora el 125 aniversari de la Declaració de la Puríssima com a patrona de l’arma d’infanteria, el cos eclesiàstic de l’Exèrcit, de l’Estat Major i del cos jurídic militar.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició