Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El coronel en cap del sector aeri, Manuel de Miguel Ramírez, ha destacat la disciplina, obediència i feina que fan els aviadors
L’exèrcit de l’Aire celebra la festivitat de la seva patrona, Nostra Senyora de Loreto. Ho fan a la base aèria de Son Sant Joan envoltats de militars, també civils i autoritats, hi ha participat el delegat del govern central en funcions, Ramon Morey.
A la plaça d’Armes de l’Ala 49 de la base aèria han tingut lloc els diferents actes. Primer formació i revista a càrrec del coronel en cap del sector aeri, Manuel de Miguel Ramírez.
Després comiat de la bandera del personal civil i militars que es jubilen o passen a la reserva.
I moment emotiu per a molts amb la imposició de les condecoracions. També l’himne de l’Exèrcit de l’Aire i l’Espai i homenatge als que han donat la vida per Espanya.
El coronel ha destacat la disciplina, obediència i feina que fan els aviadors. Hi ha hagut també desfilada terrestre i aèria amb la banda de l’exèrcit terrestre.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca