Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
Hi participen 12 membres de tripulacions de diferents bases espanyoles
El simulacre es fa en col·laboració entre les bases aèries de l’Exèrcit de l’Aire ubicades a Son Santjoan i a Pollença. El nou coronel de la base de Pollença, Ignacio Moll, que acaba de prendre possessió del seu càrrec, ha destacat la importància d’aquests tipus d’exercicis i també de donar una major visibilitat, digitalització i transparència de les forces armades cap a la societat.
S’instrueix en supervivència en un entorn marítim. Hi ha una fase teòrica i una de pràctica. Avui és el darrer dia i es fa una simulació. Se’ls llença a la mar i se simula un rescat. Es llencen uns bots i després els rescaten amb un helicòpter. 12 persones: instructors, rescatadors i personal mèdic també desplaçats des de diferents bases de l’exèrcit.
Això podria succeir quan el tripulant aeri fa un amaratge de l’aeronau o una ejecció. Les naus de caça i atac tenen un sistema de propulsió de les aeronaus. La persona surt llençada i cau a la mar amb un paracaigudes. Tècniques de supervivència del rescat. També els paracaigudistes que cauen a la mar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge