Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Aguantarà fins a 30 tones de pes
Un pont militar desmontable substituirà temporalment el que es va esfondrar el passat 9 d’octubre durant les torrentades que afectaren el Llevant de Mallorca. Durant 54 dies no s’ha pogut transitar per un tram de la MA-12 i s’ha desviat el trànsit pel camí de La Calobra i de Carrossa. Els veïnats de la Colònia de Sant Pere han estat els més perjudicats per la voltera, sobretot els que fan feina a Artà o els que acompanyen a diari els infants a escola.
35 militars desplaçats del regiment de pontaners de Saragossa i una unitat d’especialistes d’enginyers recolzats per l’exèrcit de terra de la Comandància General de Balears han començat ha montar l’estructura de ferro.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc