Els militars traslladen llits i divers mobiliari des de les habitacions fins a les zones que encara s'han de medicalitzar
Tota la informació sobre el coronavirus
Una desena de vehicles de l’Exèrcit de Terra s’han desplaçat avui dilluns fins a l’hotel Melià Palma Bay, l’ubicat al Palau de Congressos de Palma, per medicalitar zones i espais comuns i poder acollir així fins a 250 llits. Durant tota la jornada, els militars han traslladat llits i divers mobiliari des de les habitacions fins a les zones que encara s’han de medicalitzar. L’operació es perllongarà durant dues jornades.
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha explicat avui dilluns al Parlament que hi ha hotels que s’han ofert per albergar malalts i que també està previst enviar pacients amb Covid-19 o altres patologies a clíniques privades. En aquest sentit, s’han avançat, a més, el final de l’obra d’un pavelló de l’Hospital de Can Misses, a Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre