El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
Ja s'han tornat 2.700 persones que havien entrat il·legalment en les darreres hores
La frontera del Tarajal que separa Ceuta del Marroc ha registrat, des de primera hora del matí, noves arribades de migrants marroquins. A la carretera d’accés a la frontera, encara s’observen rastres del que ha ocorregut en les darreres hores, com sabates, roba o bosses de plàstic. La pressió migratòria s’ha mantengut durant tota la matinada en petits grups.
Ahir horabaixa, es va viure un autèntic allau de migrants a Ceuta. Una crisi migratòria sense precedents. Més de 6.000 persones han entrat en les darreres hores a territori ceutí, entre les quals 1.500 podrien ser menors d’edat, tot i que el Govern no confirma aquesta darrera xifra.
El ministre d’Interior ja ha comunicat que han començat les devolucions de persones al Marroc.
El ministre de migracions, José Luis Escrivá, ha assegurat que l’entrada il·legal de milers de ciutadans marroquins no té res a veure amb què Espanya hagi acollit a un hospital de Logronyo el líder del Front Polisario, Brahim Gali. El Marroc també ha desvinculat els esdeveniments amb l’acolliment de Gali.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets