Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Serà el seu debut com a tècnic de Primera. Aquesta temporada ha dirigit el tercer equip del Reial Madrid
El nou inquilí de la banqueta de l’Espanyol té passat mallorquinista. Es tracta de Luis García, exdavanter del club vermell la temporada 2004-2005, quan va marcar 11 dianes que contribuïren a una salvació agònica. Després va partir a l’Espanyol, on va jugar 7 temporades.
El seu bagatge com a entrenador es reduïa a categories inferiors i aquest curs dirigia el tercer equip del Reial Madrid. Substitueix Diego Martínez a la banqueta perica.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila