Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'investigador alerta que s'ha d'actuar amb contundència per combatre el canvi climàtic
En el Dia Mundial dels Oceans, hem parlat amb Carlos Duarte, un dels principals experts mundials en ecologia marina i oceanografia. L’exinvestigador de l’Imedea ha participat avui dissabte al programa d’IB3 Ràdio ‘Balears fa Ciència’ i ha alertat que s’ha d’actuar amb contundència per combatre el canvi climàtic.
Carlos Duarte va canviar Esporles i l’Imedea fa 4 anys per la Universitat de Ciència i Tecnologia Rei Abdulah de l’Aràbia Saudita, on lidera els estudis sobre el mar Roig. Aixo sí, sempre amb un ull mirant a les Balears.
Els efectes de l’encalentiment global en els oceans i mars afectarà tots els territoris costaners.
Després de seva visita a Mallorca, amb participació al programa d’IB3 Ràdio ‘Balears fa Ciència’ inclosa, Duarte participarà en una cimera a Andalusia la setmana que ve, i tornarà a l’Aràbia Saudita per continuar impartint-hi càtedra.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya