Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El Front Ampli i el Partit Nacional es disputaran la presidència del pais en una segona volta
L’expresident de l’Uruguai, José “Pepe” Mujica, retorna a la política després que al 2018 va anunciar una retirada. Mujica entrarà al Senat amb la llista més votada, el Front Ampli, dins de la coalició d’esquerres oficialista. Amb 84 anys, exguerriller i líder del Moviment de Participació Popular, Pepe Mujica tendrà un nou període parlamentari.
Les eleccions legislatives de l’Uruguai, juntament amb la primera volta de les presidencials, han deixat el Parlament més fragmentat del que ja estava.
El Front Ampli i el Partit Nacional es disputaran la presidència del pais en una segona volta.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix