Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'exdirectiu ha assegut al banc dels acusats pels delictes de suborn i revelació de secrets
L’expresident del BBVA, Francisco González, ha declarat avui a l’Audiència Nacional en relació amb els presumptes encàrrecs d’espionatge a l’excomissari José Villarejo. González ha assegut al banc dels acusats pels delictes de suborn i revelació de secrets.
Després de més de dues hores de declaració, ha defensat davant la premsa la integritat del BBVA i la seva feina per la societat.
També ha explicat que ha contestat a l’instructor i al Ministeri Públic amb tota claredat i transparència tal com havia dit que ho faria.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia