Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
L'exdirectiu ha assegut al banc dels acusats pels delictes de suborn i revelació de secrets
L’expresident del BBVA, Francisco González, ha declarat avui a l’Audiència Nacional en relació amb els presumptes encàrrecs d’espionatge a l’excomissari José Villarejo. González ha assegut al banc dels acusats pels delictes de suborn i revelació de secrets.
Després de més de dues hores de declaració, ha defensat davant la premsa la integritat del BBVA i la seva feina per la societat.
També ha explicat que ha contestat a l’instructor i al Ministeri Públic amb tota claredat i transparència tal com havia dit que ho faria.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús