Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El fiscal demana 4 anys de presó per a Jaume Amengual i Luciano Gutiérrez
103
L’expresident i l’exgerent de la Federació Balear de Tennis, Jaume Amengual i Luciano Gutiérrez, neguen haver-se apropiat de més de 100.000 euros durant el temps que van estar a l’entitat. Al judici contra ells, el fiscal demana que els condemnin a 4 anys de presó. També reclama que paguin una multa i tornin a la Federació les quantitats desviades. Diu que varen desviar doblers, emprant factures i dietes irregulars i amb pujades de sous injustificades. El fiscal, a més, veu irregularitats en un conveni que la Federació va signar amb el Club de Tennis Costa Calvià, un club sense socis que gestionava Luciano Gutiérrez i del qual la seva dona era tresorera.
Amengual, que va ser president de l’entitat entre els anys 2000 i 2012, ha dit a la vista que els pagaments els revisava una gestoria i que ell només s’ocupava de firmar. Pel que fa a Gutiérrez, ha declarat que, quan la Federació el va contractar en 2004, cobrava un sou amb dietes i quilometratge inclosos, i ha explicat que, després, li feien el pagament per aquests conceptes fora de nòmina. Manté que mai no va cobrar per dietes duplicades i diu que l’únic que tenia targeta de l’entitat era el president. Pel que fa a les pujades salarials, les ha justificat argumentant que la feina que feia “es va duplicar”.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general