Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

A finals d'abril va ser jutjat per suposats tocaments a un jove, de 21 anys, amb discapacitat psíquica, a l'any 2020
La jutgessa absol l’exprior de Lluc, Gaspar Alemany, del delicte d’abusos sexuals. A finals d’abril, va ser jutjat per suposats tocaments a un jove, de 21 anys, amb discapacitat psíquica, a l’any 2020. El denunciant feia feines d’escolanet al temple.
A la sentència, la magistrada diu que al judici va quedar provat que l’excapellà de l’esglèsia de Sant Sebastià de Palma va quedar amb el jove una tarda de juliol a la casa parroquial. Allà varen seure junts durant una estona al sofà. En canvi, la resolució conclou que no han quedat provats els tocaments i carícies al jove pels quals Alemany va ser denunciat.
Al judici, el denunciant també va dir que havia vist pàgines web de contingut pornogràfic a l’ordinador que Alemany tenia al despatx. Un fet que l’exprior també va negar i que tampoc va ser provat durant la vista.
La Fiscalia demanava una condemna d’un any i 3 mesos de presó per a Alemany. A més, el Bisbat de Mallorca l’havia apartat de les seves funcions, per mor d’aquesta denúncia. Actualment, l’excapellà viu a la Congregació dels Missioners del Sagrat Cor de Palma.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia