Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Antoni Gomila ha fet aquesta passa després d'haver admès que va gastar 8.000 euros del sindicat per assumptes personals
L’exsecretari general del Sindicat de Periodistes de les Illes Balears dimitirà com a assessor del gabinet de premsa de l’Ajuntament de Palma.
Antoni Gomila ha fet aquesta passa després d’haver admès que va gastar 8.000 euros del sindicat per assumptes personals. D’aquesta quantitat de doblers ja n’ha tornats el 85%. Ara el Sindicat encarregarà una auditoria per analitzar en profunditat els comptes.
En l’assemblea extraordinària que s’ha celebrat avui també s’ha aprovat el nomenament de la nova junta directiva. La periodista Maria Amengual serà la secretària general de l’SPIB en aquesta nova etapa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa