Antoni Mascaró ha comparegut a la comissió d'investigació del Parlament per la compra de les mascaretes a l'empresa Soluciones de Gestión investigada per presumptes irregularitats
L'exsotsdirector de Compres i Logística de l'IB-Salut, Antoni Mascaró, al Parlament.
79L’ex sotsdirector de Compres i Logística de l’IB-Salut, Antoni Mascaró, ha assegurat aquest dilluns que la compra, per part del govern, d’un lot d’un milió i mig de mascaretes a l’empresa Soluciones de Gestión, investigada en el cas Koldo, eren per a ús civil i de professionals essencials.
Mascaró ha comparegut aquest dilluns en la comissió d’investigació del Parlament de les Illes Balears sobre la compra d’aquestes mascaretes i ha assegurat que la intenció de la compra era tenir un “estoc de seguretat” per a ciutadans i professionals essencials.
A la seva declaració ha explicat que ell va redactar un informe d’urgència per la compra del material, el maig de 2020, i també un altre intern, en març de 2020, per iniciar la reclamació a l’empresa Soluciones de Gestión de 2,6 milions d’euros per “incompliment” del contracte perquè les mascaretes no eren de la qualitat sol·licitada.
Mascaró ha afegit que va ser ell qui va donar l’ordre perquè les mascaretes “no es destruïssin” i que es retiressin del circuit sanitari amb l’objectiu d’emmagatzemar-les, perquè estava en marxa la reclamació.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella