La taxa de desocupació augmentarà 6 punts, fins al 20,8%, a causa de la crisi "sense precedents" causada per la pandèmia
Una dona accedeix a l'Estació Intermodal de Palma aquest dimarts/ EFE-Atienza.
15L’economia espanyola caurà un 8% i la taxa de desocupació augmentarà 6 punts, fins al 20,8%, a causa de la crisi “sense precedents” causada per la pandèmia del coronavirus. Així ho indica l’informe del Fons Monetari Internacional (FMI) que també preveu que l’economia mundial caurà s’ensorrarà un 3%.
Mentrestant, el Consell de Ministres ha aprovat avui ampliar els terminis de presentació i pagament de les declaracions trimestrals d’impostos per als treballadors autònoms i les pimes, amb una facturació inferior als 600.000 euros, fins al 20 de maig. A més, ha elevat el sostre de despesa del Ministeri de Transports per a poder afrontar les mesures preses en relació a la crisi del coronavirus.
La portaveu del Govern també ha anunciat que dijous, amb el líder del PP Pablo Casado, començaran les reunions bilaterals del president Pedro Sánchez amb totes les forces polítiques, per cercar un gran acord per a la recostrucció social i econòmica del país davant la situació econòmica generada pel coronavirus.
La vicepresidenta primera del Govern, Carmen Calvo, ha anunciat aquest mateix dimarts que ha superat el coronavirus i la seva incorporació a la feina de manera presencial, però no ha pres part presencialment del Consell de Ministres d’avui, que ha tornat a ser per videoconferència.
S'investiguen les causes de l'accident
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables