Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Volen que el català sigui un mèrit i no un requisit per accedir al Consell
A Eivissa, PP i Ciutadans ja han firmat l’acord de Govern del Consell. Aquest divendres, Vicent Marí, del PP, prendrà possessió com a president de la institució. En el programa de govern signat pels dos partits es comprometen a aprovar la revisió del Pla Territorial amb consens social i a facilitar l’aprovació de normativa urbanística municipal per obtenir terrenys per construir-hi habitatge de lloguer social.
El govern del Consell d’Eivissa de PP i Ciutadans es dividirà en tres àrees: la de Turisme i Territori, que dirigirà el futur president Vicent Marí, la de Desenvolupament Econòmic i Transparència, que durà el conseller de Ciutadans, Javier Torres, i una tercera àrea, la de Desenvolupament Social i Participació. Aprovar la revisió del Pla Territorial amb un creixement controlat i solucionar el problema de l’habitatge seran una prioritat. PP i Ciutadans també volen modernitzar la institució i agilitzar els pagaments de subvencions a les associacions socials i als esportistes. Volen que el català sigui un mèrit i no un requisit per accedir al Consell i exigiran al Govern un canvi en la llei electoral perquè consideren que Eivissa ha de tenir més escons. El cost de l’equip de govern asseguren que no superarà l’actual.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions