Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El metre quadrat és el quart més car d'Espanya amb 2.166 euros, només per darrere de Guipúscoa, Madrid i Barcelona
El preu de l’habitatge tant nou com usat ha pujat a Balears un 6% en el primer trimestre de 2019, mentre que la mitjana nacional és del 4,9 % anual.
En el cas de Palma, la revalorització ha estat del 10,3 %, una xifra cada pic més a prop dels nivells màxims precrisi. De fet, Palma se situa en setena posició entre les capitals espanyoles amb major creixement anual després de Burgos, Valladolid, Màlaga, Saragossa, València i Tarragona.
Les Illes són la quarta província d’Espanya on més s’ha encarit el preu del metre quadrat. Sense fre, s’ha arribat als 2.166 euros, només per darrere de Guipúscoa, Madrid i Barcelona.
Un altre dels indicadors que destaca del darrer informe de la societat de taxació TINSA és que els propietaris de Balears que volen vendre un immoble tarden 10 mesos en trobar comprador, mentre que a la resta de l’Estat la mitjana és de 8 mesos.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca