La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Mare d'una filla amb discapacitat, és exemple de lluita en la reivindicació que ni la maternitat ni l'edat són obstacle per competir a alt nivell
L'esportista Shella Badaseyare, fotografiada amb la seva filla Anahí, demana suport per pagar-se poder representar Espanya al Mundial Màster d'Halterofília de desembre a Orlando
194L’halterofilista Shella Badaseyare està citada a pujar a l’escenari del Teatre Principal de Palma dia 31 de desembre per recollir-hi el premi Jaume II amb què el Consell de Mallorca vol reconèixer els seus mèrits esportius i humans – “Shella és un exemple de superació, ja que va haver de superar la difícil situació de la seva filla Anahí, que sofreix paràlisi mentre ella també ha tengut problemes de salut”-.
Abans però li agradaria també poder haver pujat al pòdium del Mundial Màster d’Orlando, Florida (EUA) d’halterofília que es celebrarà a principi del mateix mes.
El problema és que Badaseyare, originària de Nigèria i mallorquina d’adopció des dels 12 anys, amb un flamant campionat d’Europa Màster 2022, com s’ha llegit, té altres responsabilitats – i despeses-, més enllà de centrar-se en continuar demostrant que la suma d’anys – en té 35- i ser mare no són un obstacle per brillar en l’àmbit esportiu internacional.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle