A la pista del Villa de Aranda iniciarà la temporada de l’Handbol Mallorca. Aquest dissabte debutaran a la Divisió d’Honor de Plata contra un rival assentat a la categoria. El conjunt de Marratxí afronta el nou repte amb moltes cares noves a la plantilla. Nou jugadors han arribat aquest estiu. Qui coneix bé l’equip és Maties Cañellas. El capità assegura que necessiten l’afició per afrontar una temporada il·lusionant. A la segona jornada es retrobaran al Palau Municipal d’Inca amb els seus aficionats. Serà contra l’Alcobendas.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa