Logo IB3N
X

L’Handbol Marratxí es proclama campió de Lliga

L'equip que entrena Roland Uríos intentarà l'ascens a primera nacional

07/04/2019

L’Handbol Marratxí es proclama campió de Lliga

165

El Marratxí s’ha proclamat avui migdia campió de la Lliga de la Segona Nacional després de guanyar el Mata de Jonc a la darrera jornada. Els homes de Rolando Uríos han superat al Pont d’Inca l’equip de Palma per 42 a 22 i han conquerit el títol. Ara, l’Handbol Marratxí disputarà la fase d’ascens del 10 al 12 de maig per intentar pujar a la Primera Nacional. El club sol·licitarà organitzar-la.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella