La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

L'equip, que aspira a mantenir la categoria, comptarà amb diversos jugadors amb trajectòria a la lliga Asobal
L’Handbol Club Eivissa fa feina per incorporar un porter amb el qual deixaria pràcticament tancada la plantilla. Una plantilla històrica que competirà a la Divisió de Plata per primera vegada. Per assolir els objectius econòmics, el club ha reduït despeses i dissenyat diversos models de socis.
La temporada començarà a rodar el darrer diumenge del mes de setembre amb un objectiu molt clar: la permanència. Una meta que Eugenio Tilves, tècnic del club, intentarà aconseguir amb una plantilla que ha estat reforçada amb incorporacions de jugadors amb experiència a la lliga Asobal que poden aportar un plus de talent.
Pel que fa a l’apartat econòmic, el club cerca el patrocinador que posarà el nom a l’equip. Per quadrar els comptes, el club ha reduït en 10.000 euros les aspiracions d’augmentar el pressupost, inicialment fixat en 50.000 euros.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta