Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
S'ha creat una comissió de seguiment per assegurar que els vols amb l'helicòpter d'emergències compleixen tots els requisits
Creen una comissió de seguiment per assegurar que els vols amb l‘helicòpter del 061 compleixen tots els requisits. El sindicat mèdic (SIMEBAL) i el d’infermeria (SATSE) qualifiquen de positiva la reunió que han mantingut avui amb l’IB-Salut.
Des de la conselleria de Salut asseguren que l’helicòpter d’emergències, que trasllada pacients urgents entre Eivissa i Mallorca, ho farà a partir de dia primer de novembre amb dos pilots. D’aquesta manera podran establir el protocol multi pilot. A més, el comandant del vol, haurà de tenir els certificats de mode instrumental, que permet realitzar els trasllats amb condicions meteorològiques adverses amb mala visibilitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya