Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'objectiu és el de continuar amb la baixada de morts a les carreteres de Balears
Recorrerà el cel de les Balears per tercer any consecutiu pendent de les carreteres però en farà un seguiment, sense que els conductors puguin adonar-se de la seva presència. Les Illes seran, a més, una de les primeres comunitats on s’estrenaran els drons de la DGT però això no serà fins a final d’any.
La gran quantitat de vehicles que circulen durant l’estiu a les Illes fan que la DGT augmenti les seves eines per controlar el trànsit. Per tercer any consecutiu, l’helicòpter Pegasus, sobrevolarà les carreteres de Balears. Equipat amb la tecnologia més avançada, pot captar imatges d’infraccions, de distraccions a l’interior del cotxe o controlar la velocitat, des d’una gran distància.
L’objectiu és el de continuar amb la baixada de morts a les carreteres de Balears. Al 2017, 48 persones varen morir en accidents de trànsit; al 2018 varen ser 10 manco. I enguany es vol continuar amb aquesta tònica. Per aconseguir-ho, abans de finals d’any, les carreteres de les Illes es convertiran en les primeres de ser controlades per drons.
L’excés de velocitat, les distraccions i el consum d’alcohol i drogues al volant continuen sent els factors més presents en els accidents.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella