Un any més, la Fundació Hèstia, l’Hèstia Menorca i les persones usuàries dels diferents dispositius de salut mental de Menorca s’han reunit per a plantar un mat a l’estigma. Jugadors i usuaris han viscut uns moments de convivència molt especials al voltant d’una pilota. L’activitat forma part d’un projecte amb l’objectiu de sensibilitzar la població sobre l’activitat física i la salut mental.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa