Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El Juaristi, campió de la primera volta a l'altra conferència, espera rival a la final
99
El bàsquet pot donar aquest cap de setmana una alegria a l’esport balear. Es juga el darrer partit de la primera volta de la competició a la Leb Plata i l’Hestia Menorca l’afronta com a líder de la seva conferència, tot i que està empatat a deu victòries amb altres dos equips, el Barça B i el Prat. El conjunt entrenat per Oriol Pagès visita dissabte a les vuit del vespre el Benicarló amb l’objectiu d’aconseguir la victòria i intentar mantenir-se amb una diferència de punts millor que el dels seus perseguidors per conservar la primera posició.
Això li permetria disputar per primera vegada a la seva història la final de la Copa LEB Plata, títol que juguen els líders de les dues conferències de la categoria en acabar la mànega inicial de la competició. El primer finalista ja està decidit: el Juaristi. Els bascos varen aconseguir la classificació matemàtica la setmana passada, després de sumar la seva desena victòria consecutiva. A IB3 Ràdio hem analitzat les possibilitats de l’Hestia Menorca amb el seu director esportiu, Miki Ortiz.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors