Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El Club presenta un acord de patrocini amb La Caixa i l'Associació de Persones Sordes de Menorca
Manquen dos partits per tancar la primera fase de la LEB Plata i els rivals de l’Hestia Menorca són dos conjunts amb els quals es trobarà en la segona per optar a pujar a LEB Or: El líder, Reial Múrcia i el C.B. Prat. Per tant, els resultats que de tots dos encontres comptaran per aquesta segona fase.
Després de presentar un acord de patrocini amb l’Obra Social La Caixa i l’Associació de Persones Sordes de Menorca (ASSORME) -gràcies al qual el Club cedeix a l’entitat 80 entrades per partit -, el capità de l’Hestia Menorca, Pitu Jiménez, ha llençat un missatge d’optimisme davant dels dos partits clau que afrontaran dissabte dia vuit a Múrcia i el 15 de febrer contra C.B. Prat al Pavelló Bintaufa.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix