Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El base Raül Timoner considera que el vestidor ha après la lliçó; l'equip de Lleida ha guanyat els seus dos partits a domicili
L’Hestia Menorca torna a Bintalfa tres setmanes després de la seva primera derrota davant el Prat. El grup al complet ha fet una darrera sessió de tir fa unes hores, conscient que no pot fer més concessions si vol mantenir a l’abast les primeres places de la classificació. I més quant aquesta jornada s’enfronten el Prat i el Barça, primer i segon classificats.
El rival d’avui, a partir de les vuit, és el Pardinyes. L’equip de Lleida ha guanyat només dos partits, però tots dos com a visitant i en les darreres tres jornades. El vestidor menorquí assegura que té la lliçó apresa. El base Raül Timoner considera que l’equip ha canviat el xip i ha recuperat la seva millor versió competitiva, i adverteix de l’estil de joc del contrari.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió