Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El base Raül Timoner considera que el vestidor ha après la lliçó; l'equip de Lleida ha guanyat els seus dos partits a domicili
L’Hestia Menorca torna a Bintalfa tres setmanes després de la seva primera derrota davant el Prat. El grup al complet ha fet una darrera sessió de tir fa unes hores, conscient que no pot fer més concessions si vol mantenir a l’abast les primeres places de la classificació. I més quant aquesta jornada s’enfronten el Prat i el Barça, primer i segon classificats.
El rival d’avui, a partir de les vuit, és el Pardinyes. L’equip de Lleida ha guanyat només dos partits, però tots dos com a visitant i en les darreres tres jornades. El vestidor menorquí assegura que té la lliçó apresa. El base Raül Timoner considera que l’equip ha canviat el xip i ha recuperat la seva millor versió competitiva, i adverteix de l’estil de joc del contrari.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció