Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'equip d'Oriol Pagès, amb set novetats, jugarà per primera vegada davant l'afició; en joc, el Trofeu Illa de Menorca
Garret Convington ha estat el darrer jugador que s’ha incorporat a la dinàmica de l’Hestia Menorca, que avui també es presenta davant la seva afició al Trofeu Illa de Menorca, a partir de les vuit. El rival serà el Reial Múrcia, també de la LEB Plata. L’equip d’Oriol Pagès arriba a la cita després de jugar quatre partits fora de l’illa, amb un balanç de dues victòries i dues derrotes.
L’expectació per presenciar aquest partit s’ha pogut comprovar amb la coa que s’ha repetit els darrers dies. El segon projecte de l’Hestia Menorca a la LEB Plata ja frega els 700 socis, que durant la setmana han passat per les taquilles de Bintaufa per recollir el seu carnet. Els aficionats tenen ganes de veure en acció els fitxatges. Covington, el darrer a arribar, encara està amb la boca oberta.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores