Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Acudirà al comitè de competició de la Federació Espanyola de Bàsquet perquè prengui mesures
L’Hestia Menorca denunciarà davant el comitè de competició de la Federació Espanyola de bàsquet els comportaments racistes viscuts aquest cap de setmana a la pista del Benicarló, en partit corresponent a la 13a jornada de la LEB Plata. Segons denuncia el club menorquí, una part del públic ha escridassat i fet gestos xenòfobs contra un dels jugadors de l’Hestia. Una actitud que els propis aficionats locals han censurat.
L’Hestia acudirà a la via administrativa i descarta la denúncia penal. Comptarà amb el suport de la Federació Balear de Bàsquet, qui ja s’ha mostrat disposada a col·laborar i ofereix assessorament jurídic.
Per la seva banda, el Club Bàsquet Benicarló explica que no té constància dels fets tot i que lamenta les molèsties que hagi pogut ocasionar el seu públic. El seu president, Enrique Besalduch, assegura que esbrinaran què ha passat.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"