Passen a disposició judicial els quatre individus acusats de cometre nombrosos robatoris a xalets de Mallorca
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
La Federació permet que el primer partit es jugui dijous, en contra de les bases de competició; Miki Ortiz afirma que no es competirà "en igualtat de condicions"
L’eliminatòria de quarts de final de la fase d’ascens a la Lliga ACB que l’Hestia Menorca jugarà contra el Leyma Corunya neix amb polèmica. La Federació espanyola ha cedit davant la petició dels gallecs de jugar dijous el primer partit, i no divendres com marquen les bases de competició. La pista del Coliseum no està disponible per aquell dia i el club gallec es nega a jugar en un altre escenari. L’Hestia ha denunciat una situació de greuge i indefensió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar