Pedra Viva duu a l’Illa del Rei l’espectacle aquàtic ‘The Weight of Water’
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
L'equip de Javi Zamora ferma la setzena victòria des del tir lliure en un final agònic (73-70); Fernando Zurbriggen, màxim anotador del partit amb 18 punts
L’Hestia Menorca jugarà la fase d’ascens a la Lliga ACB. El club de Bintalfa ha certificat que acabarà entre els nou primers classificats després d’imposar-se a l’Ourense per 73-70 i quan falten dues jornades per concloure la lliga regular.
És l’alegria per haver fet realitat un nou somni. L’Hestia Menorca jugarà per primera vegada per pujar a l’ACB després de derrotar l’Ourense, un rival que li ha discutit el triomf fins al darrer tir lliure.
L’equip de Javi Zamora ha dominat la major part del partit. Però mai amb prou consistència per marcar diferències definitives. A cop de triple, ha situat el 22-16 al primer quart. Un avantatge que ha arribat fins als onze punts de la mà d’un Galette estel·lar, autor de 15 punts. Però l’equip de Moncho López sempre hi ha tornat. 41-37 al descans.
El rival gallec, que no s’hi jugava res, ha equilibrat la cita a 51 punts en acabar el tercer assalt. El desenllaç del partit es dirigia cap a un final taquicàrdic. Littleson ha rescatat l’equip del seu pitjor moment i l’Hestia ha fermat el triomf des dels 4,60. Zurbriggen, màxim anotador amb 18 punts, i Wembi, han firmat 13 dels darrers 15 punts locals des del tir lliure. 73-70, i l’Hestia que obre de bat a bat la porta del play-off.
D’aquí a dues jornades, l’Hestia coneixerà com continua una temporada per a la història.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més