Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

L'equip de Javi Zamora perd el tercer partit consecutiu (78-70); Lukovic i Arteaga, màxims anotadors amb 15 punts
L’Hestia Menorca acumula la tercera derrota consecutiva a Primera FEB. En aquesta ocasió, la solidesa del Cartagena (78-70) durant tot el partit va frenar les aspiracions dels menorquins.
La Primera FEB ha escrit un episodi més en l’exigent trajecte que dibuixarà aquesta temporada. La cita entre un nouvingut, el Cartagena, i l’Hestia Menorca corroborà que quan la pilota està viva, la pràctica anul·la qualsevol esborrany prèviament redactat. Vaja, que qui vulgui sumar s’ho haurà de guanyar.
A l’intercanvi de cops inicial, el rival portuari hi afegí l’encert suficient per establir un marge de confiança en el seu joc. Camí del descans, la diferència era de 13 punts.
Al tercer acte, l’aparició activa en atac de Lukovic i Arteaga, màxims anotadors del partit amb 15 punts, va equilibrar la cita. Tot i que en defensa, l’Hestia no reduïa l’efectivitat local. Orfe de rebot, el duel físic va ser un voler i no poder per als jugadors menorquins.
El partit va entrar als tres darrers minuts amb un avantatge local de 15 punts. Llavors, tres triples consecutius de Lukovic i Figueras van generar unes expectatives que la solidesa del Cartagena va convertir en anècdota. Tercera derrota seguida, a les portes de rebre dissabte l’Estudiantes.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat