Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Supera l'Hozono Global Jairis per 77-59 en una nova exhibició coral; Dijkstra i Urko, amb 13 puntos, els màxims anotadors locals
Fotografia: Antxon Castresana/Hestia Menorca
37L’Hestia Menorca continua líder de la LEB Plata després de sumar el tercer triomf consecutiu. Els homes d’Oriol Pagès van tornar a fer valer el seu ampli repertori de recursos per superar el Jairis (77-59). L’equip murcià, això sí, va ser un rival incòmode fins al final.
L’Hestia Menorca va sumar la tercera victòria consecutiva a partir d’una posada en escena sòlida i un fons d’armari que, una jornada més, li va donar continuïtat, solucions i una riquesa d’arguments inabastable per al rival. L’equip de Bintalfa es va situar per davant al minut tres i un parcial de 14-0 a cavall entre el primer i el segon quart va dibuixar el desenvolupament del partit. Al descans, 40-26.
El tercer quart va ser més espès. El Jairis va proposar defenses alternatives per mirar d’embussar les principals vies d’anotació local. Dijkstra, que va acabar amb 13 punts i 10 rebots, es va encarregar de desactivar-les, juntament amb qualque triple. Els murcians, en tot cas, no es van apropar a manco de deu punts.
El darrer quart va dur el segell d’Urko Otegi. El pivot basc va connectar amb Pitu Jiménez per a sumar onze punts i certificar un triomf coral. Els onze jugadors que van sortir a pista acabaren anotant.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors