Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Estrena amb victòria (87-68), davant 750 aficionats; Urko Otegi, màxim anotador local amb 17 punts i 28 de valoració
L’Hestia Menorca s’ha estrenat amb victòria davant el Basket Navarra (87-68). 220 dies després del darrer partit jugat a Bintalfa, l’equip d’Oriol Pagès es va retrobar amb part de la seva afició i mostrà, per moments, el nivell que pot assolir aquesta temporada. Tot i el resultat, mancant cinc minuts, l’Hestia només guanyava de set punts.
La normativa de seguretat va ser la gran protagonista en el primer partit de l’era COVID-19 al Pavelló Menorca, per als 750 aficionats que hi van assistir, per a la banda de música, per a l’equip arbitral, per a tothom. Sensacions estranyes que per moments es van traslladar a la pista. Julio de Assis va anotar els primers punts oficials de l’Hestia Menorca. Però l’equip va patir la intensitat i la verticalitat del joc del Navarra i l’excés de ganes de fer-ho bé el primer dia. 17-19, el primer parcial.
A l’equador del segon quart va aparèixer la versió més consistent dels menorquins. Amb un parcial de 12-2 i 5 triples de set intents, l’Hestia arribava al descans onze punts amunt, 43-32. La victòria semblava a la butxaca, la diferència fregava els vint punts, 62-44, però el quintet d’Iruña va castigar les pèrdues de pilota i es connectà al partit. L’Hestia va estar set minuts i mig sumant només des del tir lliure i el partit es va enredar. A cinc minuts del final, el Navarra es situava a set punts, 70-63.
El quart triple de Corbacho (13 punts, 4/5 i 19 de valoració) va desembussar la situació; Dijkstra, autor d’un doble doble amb 11 punts i 10 rebots (21 de valoració) el va seguir i la connexió Pitu-Urko va fer la resta. Otegi va ser el màxim anotador local amb 17 punts i 28 de valoració.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part